REGULAMIN PRACOWNI ANTRACYT TATTOO:

1. Tatuujemy tylko osoby pełnoletnie, nie będące pod wpływem alkoholu, narkotyków oraz środków opioidowych.

2. Nie tatuujemy osób opalonych oraz znieczulonych kremem. W przypadku posmarowania się przez klienta taką maścią lub przyjścia na sesję z opalenizną, zostanie ona odwołana ze stratą zadatku.

3. Zapisy prowadzimy cyklicznie, po wypełnieniu formularza kontaktowego. O otwarciu/zamknięciu zapisów informujemy z wyprzedzeniem na naszych mediach społecznościowych. Nie umawiamy konsultacji na miejscu i nie prowadzimy rozmów telefonicznych (jesteśmy pracownią, nie studiem tatuażu).

4. Tatuujemy w następujących stylistykach:

– realistyczno-akwarelowa (w kolorze)

– graficzna (w czerni)

– malarska (abstrakcje, imitacja pociągnięć pędzlem).

5. Realizujemy tylko i wyłącznie swoje projekty. Nie ma możliwości wykonania u nas kopii wzoru innego artysty – najbardziej liczy się dla nas niepowtarzalność i indywidualne podejście do klienta.

6. Prośby o covery (zakrycie tatuażu) przyjmujemy tylko od osób, które już się u nas tatuowały – klienci pierwszorazowi nie mają takiej możliwości.

7. Tatuujemy od wtorku do piątku (nie pracujemy w weekendy). Sesja trwa od godziny 12:00 do 17:00, a w jej skład wchodzi:

– prezentacja projektu

– dopasowanie wielkości wzoru do miejsca na ciele oraz przygotowanie kalki

– przygotowanie sterylnego stanowiska pracy

– tatuowanie

– jedna przerwa ok. 20 minutowa

– zastosowanie końcowych kosmetyków oraz założenie opatrunku

– sprzątnięcie brudnego stanowiska

8. Warunkiem wpisania terminu do kalendarza jest wpłata bezzwrotnego zadatku w wysokości 400 zł. Zadatek przepisywany jest jednorazowo w przypadku przełożenia terminu minimum 2 tygodnie wcześniej. Nieudowodnione wypadki/choroby czy pomyłki z winy klienta nie są uwzględniane – zadatek stanowi rezerwację naszego czasu i przepada w takich sytuacjach.

9. W przypadku trudnego miejsca na ciele, mało współpracującej skóry lub dużej ilości detali możemy nie skończyć pracy na jednej sesji – wyznaczamy wtedy kolejną, dodatkowo płatną.

10. Każdy tatuaż wyceniany jest poprzez szacunkową ilość potrzebnych do jego wykonania sesji. Aktualna cena sesji to 1900 zł.

11. Płatność przyjmujemy tylko gotówką, na koniec sesji.

12. W pracowni może się znajdować tylko osoba tatuowana – prosimy o nie przyprowadzanie ze sobą osób towarzyszących (zostaną one wyproszone).

13. Umówione osoby zobowiązują się wysłać podsumowującego maila odnośnie szczegółów wzoru i swojej wizji tatuażu 7 dni przed terminem sesji. Jest to ważny punkt naszej wzajemnej współpracy i ma na celu uniknięcie ewentualnych nieporozumień przy tworzeniu projektu, a tym samym – pewność zadowolenia ze wzoru w dniu sesji.

14. Zmiana pomysłu oraz miejsca na ciele po zapisie jest niemożliwa.

15. Wizualizację projektu pokazujemy w dniu umówionej wizyty – nie ma możliwości zobaczenia go wcześniej.

16. Pomimo wszelkich starań i lat doświadczeń, nie mamy wpływu na odcień i intensywność kolorów po wygojeniu. Dotyczy to również alergii na tusz, przebarwień spowodowanych promieniami UV, siniaków w obrębie tatuażu, rozlania barwnika pod skórą spowodowanego jej unaczynieniem, obrzęków czy stanów zapalnych blisko poza obszarem tatuowanym.

17. Klient zobowiązuje się przestrzegać zasad gojenia zaleconych tylko i wyłącznie przez nas. Bezpłatna korekta przysługuje do 3 miesięcy od wykonania i NIE DOTYCZY tatuaży zaniedbanych z winy klienta oraz wprowadzania jakichkolwiek zmian do wzoru tatuażu.

18. Przeciwwskazaniem do wykonania tatuażu są choroby skóry, choroby zakaźne, choroby serca, cukrzyca, alergie, ciąża, karmienie piersią, sucha, poraniona skóra oraz opalenizna.

19. Nie zastosowanie się do wyżej wymienionych zasad skutkuje odwołaniem sesji oraz stratą zadatku.

20. Umówienie terminu jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

[Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tekstu jest zabronione.]